Happiness Fills this blog
Kami Tak Kuat.. tpi Kami nak jdi HEBAT! yahhh.... ;P


IntRo~Intr0

Tapau Crew adelah simbolik kepade 9 budak c0mey yg salu bawak bekal ke klass sbb xnak lunch kat KOS.hehe so after abes ja lunch break. sume pon akan bukak bekal maseng2 n makan dlm klass. :) begitulah sehari2 lyfe kami sbg dental student. tapi KINI TIDAK LAGI sbb sume ade kenderaan, MOTO! sume da pndai merempit ye skang?hahaha.. nk tau yg lagi menarik?
BACE DI BAWAH!

Daisypath


Thursday, June 3, 2010

THE END!





1. slamat tinggal 1st year!
2. slamat dtg 2nd year!
3. alhamdulillah sumea bejalan lancar.
4. lame xupdate, *kawan2 laen tolong updatekan ye*
5. gamba tu da expresikan kegembiraan bukan?
6. HAPPY HOUR~
Happiness is Best @ (: 12:19 PM




2 Comments

Wednesday, March 17, 2010

cepat!



byk perkara yg sudah tidak diupdate!
j0m ah update kawan2!
Happiness is Best @ (: 7:58 PM




1 Comments

Saturday, November 14, 2009

update tebaru~




kami ke mane?

coming s00n..

:)
Happiness is Best @ (: 1:20 PM




0 Comments

Sunday, October 25, 2009

raya 0h raya! *updated!*



alhamdulillah! at last ade gak update.haha.. siesly tyme nak raye2 rtuh sume bz nak exam pastuh sme da merewang2 da. s0, make sure pasni ade la update sikit2. 1stly adelah open h0use umah cik atiqah khairudin a.k.a tq! gambar seperti dibawah :P

bygkanla satu batch sme serang umah tq. betape besanye umah tq ek.hehe.. tp food sgt sdap! sme sapu smpai licin. siap ade yg tapau2 lg. k0nvoi dr uia smpai sri damai tu.hehe..

yg latestnya adelah rumah tebuka lecturer KOD! xbyk yg nk dicerita. sila rujuk gamba jela. hehe.. rase cm makan kat kedutaan msia gila. sme kumpul2. ngan student foreigner nye. lec cmpo2.. best r. dec0 hebat! tahniah pd yg xtdo.






ade letak gamba batch kami jugek. thanx to bad. aku curik pic kau!:P


credit t0 bad.

Happiness is Best @ (: 8:55 PM




1 Comments

Saturday, September 19, 2009

gigi dan mata?


MIAMI - Pancaindera seorang nenek buta berusia 60 tahun di Amerika Syarikat (AS) pulih selepas sepasukan doktor bedah menanam sebatang gigi dalam matanya sebagai tapak untuk meletakkan sebuah kanta plastik halus, kata sekumpulan doktor kelmarin.

Menurut Institut Mata Bascom Palmer, wanita berkenaan, Sharron Thornton, menjadi buta pada 2,000 akibat sejenis penyakit mata.

Pakar mata yang merawat Thornton, Victor Perez berkata, gigi itu ditanam ke dalam mata pesakit bagi memasak sekeping lensa bertujuan memulihkan penglihatannya.

Menurut pakar berkenaan, prosedur itu dilakukan apabila tubuh pesakit menolak pemindahan kornea atau penggunaan kornea palsu.

Prosedur menanam gigi pada mata itu dipelopori di Itali tetapi merupakan pembedahan yang pertama di AS.

Ia melibatkan pasukan perubatan mengambil satu gigi taring Thornton dan sedikit tulang sebelum mereka membuat lubang pada gigi itu untuk memasukkan satu kanta bulat.

"Kita tidak menghargai deria penglihatan kita tanpa menyedari bahawa kita mungkin kehilangan anugerah itu pada bila-bila masa," kata wanita itu.

"Pembedahan ini satu keajaiban," tambahnya.

Wanita itu dapat mengenali objek dan wajah beberapa jam selepas pembedahan manakala dua minggu kemudian dia sudah boleh membaca suratkhabar. - AFP


Happiness is Best @ (: 12:46 AM




1 Comments

Saturday, September 12, 2009

exam



all to best!
doakan kami ya~
;)
Happiness is Best @ (: 4:34 PM




0 Comments

Monday, September 7, 2009

ahaha..UIA version - garden of knowledge


keboringan kah?sesaja melukis2 isi masa lapang.ceh..mcmla lapang sgt masa..yg atas tu versi korea n yg bawah lak jepun(gmba x jelas sgt lah).versi UIA ade gak tapi xleh r nk post.kontroversi kang.....hehe tp yg pastinya pelakon2 versi UIA adalah seperti berikut

makino/jandi - TQ
yuki/ga eul - eddy
mak doumyoji/jun pyo - athiah
kakak doumyoji/jun pyo - awe
model - dede
mak makino/jandi - tik
budak plastik surgery - faraha
awek 1st nishikado/yi jung - syidah
director - DJ
OST main theme - Jalinan (UNIC)..hak3

ahahaha..yg pelakon lelaki kalo berminat leh cntact director yer..even actually ktaorg da ade calon..hahah
Happiness is Best @ (: 11:06 PM




0 Comments